lauantai 1. marraskuuta 2008

Katon Kontissa lapastellaan

Olen kolmen tytön kotsaäiti ja lapasia tarvitsee kaikki väki. Pienimmät olisivat kokoa XXS ja suurimmat XXL (isännälle, ei tytöille). Katsotaan nyt, mitä ehdin tämän kuun aikana tehdä. Pukinkonttiin pitäisi kuitenkin saada jotain valmista.

Lapaset ovat minulle henkinen haaste. Tuntuu, että jokaikinen lapaspari, jonka olen eläessäni neulonut, on saanut liian kireät peukalot. Tästä lähin olen päättänyt jättää peukalon aukkoa varten enemmän silmukoita kuin ohje sanoisi, jottei lapasten pukijan peukku alkaisi sinertää. Voisiko minua luonnehtia peukalokireäksi persoonaksi?

Tavoitteeksi asetan yhdet XXS-kokoiset tumput (ilman peukaloita) ja yhdet aikuisten huovutetut lapaset lankomiehelle.

Erilaisia kutomuksia ja neulomusseikkailuitani on esillä Katon Kontissa.

Ei kommentteja: